8 kwietnia 2012

Let's get started!

O czym będzie mój blog? O wszystkim i o niczym. ;) Nie będzie konkretnej tematyki, jednak będzie głównie o tym co lubię, czyli kosmetykach, modzie i zakupach, a także o moim życiu codziennym.

Postanowiłam założyć bloga, bo od dawna brakowało mi miejsca w którym mogłabym dzielić się z innymi opiniami na różne tematy. Myślę, że to świetne rozwiązanie i nowe doświadczenie dla mnie :)


Jest to mój pierwszy blog, dlatego wszystkie błędy i niedociągnięcia będę starała się poprawiać, czekam też na wasze uwagi w każdej kwestii :) Mam nadzieje że blog przypadnie wam do gustu i będziecie tu zaglądać jak najczęściej. 



xoxo Zakupoholiczka

3 komentarze:

  1. Bardzo fajnie że dołączyłas do nas:) Czekam na wiele ciekawych wpisów:)Zapraszam do mnei i do obserwowanych:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś świetna !
    Może zechcesz wejść do mnie ? Dopiero zaczynam ..
    Początki są trudne ..
    Żadnych komentarzy nie ma . ;<
    http://ont-leur-propre-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. sorry I helped to establish the link.
    your website is very good and this article is very useful.
    good luck and always success for your blogging.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. :)
Komentarze zawierające tylko spam będą usuwane.